آریا رحیمی – راز یادگیری زبان انگلیسی با کارتون دوزبانه

by محمد رحیمیpublished on 29/12/2023

آریا رحیمی، کودک دوزبانه ما ، از همان 4 سالگی با کارتون‌های دوزبانه انگلیسی آشنا و با توجه به رده سنی در معرض کارتون های مناسب سن خود شد. او از تماشای این کارتون‌ها لذت می‌برد و به سرعت شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرد. در 7 سالگی به لطف تماشای کارتون های زبان انگلیسی مناسب کودکان، آریا به زبان انگلیسی مسلط بود و می‌توانست به‌راحتی با دیگران صحبت کند. حالا که 9 ساله است، انگلیسی‌اش به‌قدری روان و شیرین است که انگار از همان ابتدا به این زبان صحبت می‌کرده است.

در بخش انگلیسی با آریا ، می‌توانید ویدیوهای آموزشی آریا ، کودک دوزبانه ما را ببینید. در این ویدیوهای جذاب، آریا با شما همراه می‌شود تا زبان انگلیسی را به روشی آسان و سرگرم‌کننده یاد بگیرید. او به شما کمک می‌کند تا با کلمات و عبارات پایه زبان انگلیسی آشنا شوید و مهارت‌های مکالمه و شنیداری خود را تقویت کنید.

اگر شما هم قصد دارید کودک خود را دوزبانه کنید، پیشنهاد میکنیم مقاله پرورش کودک دوزبانه با کارتون های زبان اصلی را بخوانید.

انگلیسی با آریا

Up Next

پدر پولدار یا فقیر؟ داستان کوتاه انگلیسی

در این کلیپ کوتاه ، از سری ویدیوهای داستان کوتاه انگلیسی برای کودکان ، پسرم آریا برای شما داستان مردی را خواهد گفت که از پسرش میخواهد به روستایی بروند تا به پسرش نشان دهد که مردم روستا چقدر فقیر هستند! و ما چقدر ثروتمندیم ، اما اتفاقاتی رقم میخورد و پسر آن مرد چیزهایی می بیند که در آخر به پدرش میگوید : ممنونم پدر که به من نشان دادی ما چقدر فقیر هستیم.

کفش و پاپوش در انگلیسی
پول چنج کردن در انگلیسی | پرورش کودک دوزبانه با آریا رحیمی
اولین نفری باشید که برای “آریا رحیمی – راز یادگیری زبان انگلیسی با کارتون دوزبانه” نظر ثبت می کند!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی در حال حاضر وجود ندارد.